sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Epätoivo


14. kesäkuuta 2011

Ulkona on reilu 10 astetta lämmintä ja sataa vettä, pihamaa on yhtä saviliejua nilkkoja myöten ja moottorisaha on sanonut sopimuksensa lopullisesti irti.. "Tästä ei ikinä tule valmista.. Olen kusessa..."  On ajatus parsi joka on taas liidellyt satakertaa korvien välin läpi... Epätoivo kuvastaa tilaani juuri nyt. Alakerran kaivuu on käynnissä edelleen.. Jos se ei kohta ala riittää, aikataulut alkaa kusta ja minulla alkaa varpaat kastumaan.. Johan olen itselleni sopan keittänyt.. Pelkää että kohta koko talo romahtaa...

Onneksi ystäväni on auttamassa minua. Hän toi tähän päivään valonpilkahduksen. Ilman häntä tuskin olisin saanut mitään aikaiseksi. Tämän päivän saldo, kiitos ystäväni,  oli ongelmjätteiden kuskaus jätekeskukseen..

No, joka tapauksessa salaojat on valmiit, alakerran sisäänkäynti on valettu ja minulla on hieno, osittain valmis kuisti.

"Elämäntilannettaan ei voi räätälöidä sopivaksi, mutta tuohon tilanteeseen sopivan asenteensa voi. Aina. Jos vain haluaa."
-Juhani Töyri

Niimpä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti