sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Loppusuorallako....?

9. elokuuta 2011

Minne ihmeeseen tämä kesä meni... Tässä ollaan kohta loppusuoralla. Ulkovuoraukset alkaa olla valmiit katto on peltejä vaille ja alakerta tasoitteita ja laattoja vaille.
Paljon on vielä pikkunäpertelyä, mutta minun osalta työt täällä kotipaikalla päättyy 4.9 mennessä eli vajaan kuukauden kuluttua.. Hui...Ja vuokralaiset tulevat taloon toivon mukaan 1.10. Ensi jouluna ei ollakkaan kotona,  kotona missä on oltu viimeiset 24 vuotta.

Tyhjensin äsken yläkerran vessan ja makuuhuoneen. Tuli haikea olo.. Yläkerrassa kaikuu.. Yksi luku elämässä alkaa olla päätöksessä. Luku joka on kestänyt pari vuotta, luku jonka aikana olen kasvanut valtavasti (en kylläkään leveyttä). Luku joka on ollut raskain, mutta myös yksi antoisimmista.. Kaikesta huolimatta olen kaikesta kiitollinen, koska ilman kaikkea tapahtunutta minä en olisi se minä joka olen nyt.

pinnassa uutta lautaa ja peltiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti